Saturday 15 January 2011

ketagih!



foosball.sukan yang kurang popular..tapi buat kita rindu.mula-mula berjinak,gua rasa sangat leceh
dan leweh.pengawalan.aspek ruang dan pelbagai trick yang gua pun sampai sekarang tak khatam.
dulu,geng-geng gua bila lepak.selalu takda aktiviti yang sihat.berborak,merokok,mengumpat,tengok 
bontot,tengok janda.itulah yang selalu dilakukan.tapi bila dah kenal binatang ni.dari tak reti apa-apa.terus semua boleh main.dan benda ni memang betol-betol buat orang ketagih.
gua bukan level pro.gua noob lagi.muka kalah? boleh bagi cermin pantul kena kat gua.
hari-hari habiskan masa kat tempat tu.sampai kuli situ dah cam sangat muka kitorang.muka yang last keluar  tempat queball uh tutup.itulah lah kitorang.kerugian? dah tak fikir dah berapa yang melabur.dah boleh beli sebiji table dah.tapi feel tak sama macam main dengan kawan-kawan,dan gunakan duit sendiri.rasa hari-hari macam tournament.memang stim! dapat pulak masa meletup bola uh masuk goal.bunyik yang buat kita puas! hahaha.. nak main sampai bila?
sampai gua wakili malaysia!




I think foosball is a combination of soccer and shish kabobs.




No comments:

Post a Comment