Wednesday 4 May 2011

hari-hari sebagai peniaga.



                  hari ni,hari kedua niaga di uptown setiawangsa.semalam banyak tak complete.main pakai letak je mana patut.dan semalam main pakai tutup pukul berapa gua suka.hari ni,ikut rule sikit.stay lama-lama.lepak dengan brader amuk.bukan gua main suka letak nama dia.tapi dia yang gelar macam tu.kami angguk-angguk je ler apa dia cakap.banyak yang datang,lalu,senyum dan chow.standard peniaga.sabar dan sabar..lagipun tapak situ tak ramai customer.dan agak tak cool sangat.bingit dengan sound2 yang bukan selera muzik gua.korang tunggu! lama sikit,gua pasang speaker...biar bingit dengan rock n roll dan pop yeh-yeh.siap korang peniaga2 lain.cuma,gua ni bukan lelaki yang duk diam.gua pusing round2 satu uptown.tengok apa peniaga lain jual.dan terbukti,barang kitorang rare..jadi,pakat ramai2 datang sana! berbaloi...

No comments:

Post a Comment