Wednesday 5 October 2011

saya budak pandai.



ni entry bongkak dan langsung tak muhasabah diri.tak suka paksa baca gak! gua budak pandai (sila percaya).gua start pandai sejak kechil( kechil lagi under dari kecil).sebab apa gua pandai? gua kechil lagi dah pilih selangor dan chelsea as favourite team.

gua pandai sebab dari kechil lagi gua tahu barisan nasional tu adakala bingai,pakatan rakyat tu sucks! oklah oklah,sambung yang sebetulnya.gua sedar gua ni pandai bila darjah 3.kawan-kawan gua semua tak tahu,even kalau gua tanya family gua balik pun.dorang buat-buat tak tahu.gua lepas exam PTS dengan gagah.gua malas cakap lebih-lebih bab ni.nanti dorang kata gua sembang.

gua pandai sebab gua dapat no 30 lebih ke belakang duduk kelas no satu.tu kira pandai kan?  ibu dan along cukup marah bila gua bangang nak dapat no satu dekat kelas.sampai report card 3 tahun gua signature sendiri tak nak bagi dorang tengok.bila gua pindah hostel,setiap bulan gua dapat no satu.sampai gua boring tak ada siapa boleh lawan.pandai kan gua?

gua agak pandai sebab dari kecik gua tau macam mana nak survive.gua tahu  sebagai orang yang tak sederhana,selesa ditahap begini tak menjamin kecemerlangan.sebagai lelaki yang dah ada wawasan seperti husin.kita kena lawan arus.untuk lawan arus,adakala kita kena keluar dari hukum manusia.korang-korang faham maksud hukum manusia? mesti ada yang tak faham kan.kalau tak faham terbukti gua memang pandai.

gua memang pandai putar belit semua keadaan.gua memang pandai  tutup kelemahan.agaknya orang-orang politik masa muda-muda depa dulu macam gua tak? 

hahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment