Sunday 28 October 2012

Untuk 604800 saat yang kau beri.

                     


                           1 minggu - 7 hari
                           7 hari  - 168 jam
                           168 jam - 10080 minit
                           10080 minit - 604800 saat.


                  '' serious.ramai nak saya tapi saya kata saya suka
                        awak,awak suka saya.Lol''

                                  22/10/12
                                                   3.27 pm

       

        dah cukup seminggu.apa jawapan awak?

        saya penat tulis panjang-panjang.tulis sesuatu yang sedih buat awak rasa bersalah dan apa segala fuck lagi.jujur,saya dah beri segala dekat awak.saya tak boleh bukti apa-apa dah.saya tak boleh teruskan dengan kata-kata untuk memiliki awak.benda tu buatkan saya sama macam dengan lelaki-lelaki lain.pandai cakap tapi tak boleh buktikan..ok.saya tau masa  awak baca.. awak tengah period,chelsea kena damn dengan worst referee,exam yang membebankan otak dan kisah sahabat yang berebut hati,backpain hurt dan pelbagai lagi yang saya  tak tahu.saya nak mudahkan cerita.

        saya tak nak berjanji apa-apa dengan awak.saya cuma boleh cakap,saya berusaha untuk bawak awak ke suatu relationship yang awak sendiri tak pernah rasai sebelum ini.saya tau saya pelik,tapi tak semestinya seorang yang pelik tak boleh buat orang yang dia cintai bahagia.kan?


        saya dah banyak makan hati.tolong jangan seksa saya lagi.dah cukup seminggu,awak terus terang apa jawapan awak sebenarnya.mungkin awak tetap takkan beritahu,awak mintak saya tunggu sehingga awak selesai exam 14hb nanti.mungkin awak suruh saya tunggu lagi selepas 3 bulan awak holiday.entah.. saya tak tahu sampai bila saya kena menunggu.

       saya cuma mintak,jawapan dari awak lepas baca ni.tak perlu jaga hati.terus terang mungkin cara paling sesuai..lagipun,saya bukan budak lelaki dah.saya dah boleh terima apa yang terjadi.saya dah jadi cool,dah tenang.tak macam dulu..saya dah boleh terima kenyataan.jangan risau...

     apa jawapan awak,saya terima.apa yang awak nak anggap saya.. saya go on.yang penting saya tahu jawapan awak dan saya tahu langkah saya selepas ini.saya tak ada idea nak tulis dengan agak klasik sebab nanti awak tak faham.dah rugi saya tulis panjang-panjang.biar saya tulis macam budak yang nak ambil spm.mudah dan senang faham...



     andai kata,awak baca dan awak percaya saya.awak telefon saya lepas awak baca dan say something yang awak rasa awak tahu sendiri dengan keputusan hati awak.

     dan,andai kata hari ni..selepas awak baca hati masih keras macam batu.masih tak ada apa-apa respon untuk hari ni.saya dah tahu keputusannya... sekali je saya merayu.satu minggu saya dah penuhi.cuma bagi jawapan je...itu je saya mohon.ya atau tidak.. seminggu yang awak beri,saya tak buat apa pun.saya malu nak msg or call awak hari-hari.even saya nak buat hari-hari semata-mata nak buktikan saya ikhlas.tapi tak ada reaksi balas dari awak..eh babi! gua penat nak tulis ayat baku cam ni.serius.......ni je last you tengok i cam ni! ok? enough!


      terima kasih,bagi peluang untuk percubaan ini.terima kasih untuk segalanya....













   







       


















No comments:

Post a Comment