Friday 4 March 2011

hujan di bumi carnaby.




                                 jujur,gua teringin bebenor nak kesitu.nak rasa soul disana.tempat tu tak top cam bandor besor UK yang lain.tapi ada magnet buat gua nak kesana.mastautin dan kemungkinan,pemegang passport terus.(kalau gua dah terlalu buat hal di malaysia).carnaby mungkin la gua leh label cam kat malaysia ni pekan kuala pilah,manjung,jitra,kajang,sungai udang,sungkai dan lain-lain lagi.. bukan bandor metropolitan.tapi ada sesuatu art disana.buat gua memanggil manggil.gua nak rasa life siang-siang pakai sweater or jacket tengah hari buta.pakai skarf kat leher.kat malaysia buat gitu tak nampak cool..walau depan pavilion uh ramai dah anak muda lawan arus.bior kena tempatnya..gua pergi sana,mungkin gua hanya seorang imigran.macam PATI yang masuk sini.sebab uh gua dah didik diri gua... apa yang keje PATI buat kat malaysia,gua try buat.bior merasa awal-awal susah.nanti gua senang kat carnaby.kerja kutip sampah ke,laundry boy ke.ball picker.asal boleh makan.jadi untuk sementara..bila dah gua rasa matlamat gua dah puas.gua akan pulang ke malaysia.kembali ke asal.balik kampung.gua taknak tinggal kat kolumpo dah.gua puas life kat sini.macam-macam boleh dapat.bior duk kampung,ada kekurangan.yang penting aman dan sentosa..gua try the best! chow dari malaysia..

No comments:

Post a Comment