Monday 18 April 2011

gadis,gua dan bola.



               ini sissy..dalam wataknya,dia pendukung team persib bandung...hail hail to blues..dalam lingkaran life gua.gua cuma tau menulis,kerja,dan menonton bola.rutin yang gua lakukan setiap tahun dan akan berterusan..dan,secara jujur.gua perlukan gadis yang kaki bola...

              tup tap tup tap.era kini,dah boleh lihat gadis yang minat bola,pakai jersi ikut cutting body.dan tahu serba serbi pasal bola...its sound good..tapi sayang,tak ramai yang minat bola tanah tumpah sendiri.mereka lebih gemar usha liga luar.of course,liga luar lebih bermutu dan ganteng playernya..gua pergi stadium,mata gua tak dapat bohong yang ada terkadang gua meliar tengok gadis.dan 100% gadis yang tengok bola.(erti kata ni baek) datang dengan boipren.ohhh,hampa.

              jarang boleh lihat,sekelompok gadis tengok bola sesama mereka.mungkin ada la sedikit yang tengok dekat mamak.tapi segerombolan wanita yang datang dan support team di stadium.amat sukar kecuali berpimpin dengan lelaki..di stadium-stadium malaysia sekarang ramai cheerleader apa.bola pun meriah.wanita-wanita patut hadir,banyak teknik senaman yang ada dalam area gitu.badan sihat,otak cerdas!

              mungkin dari bola,gua boleh bertemu jodoh....dan better gua cari jodoh team-team rival or negeri lain.baru fun dan penuh cabaran.cuma satu...gua amat  sukar dari negeri tu.lawo tak lawo.apa sahaja boleh,jangan dari anjing-anjing itu.....im forever red giants!

No comments:

Post a Comment