Sunday 22 May 2011

akar-akar tersirat.




                  dan semalam,tirai berlabuh.gua masih tidak ada apa-apa.semalam tanpa sesal.dengan ting-ting syilling di poket.kami redah dengan kerebelan yang tinggi.penuh harap pada suatu ilusi miracle yang akan terjadi.tup tap tup tap,setup ok,lighting ok,kawasan hampir ok.semua hampir sempurna.tercanguk untuk 8 jam penuh mimpi.gua dan kawan,budak lelaki yang tak tahu apa.niat hati,clearance out!

                    apa pun kami tak mengerti.gua pandang kawan,kawan pandang gua.dunia agak sulit waktu itu mungkin.yang berpusu semua power..maka kami agak terpencil dan asing.gua kenal setengah dari mereka.cuma gua tidak dikenali untuk mereka-mereka.dan gua bukan sesiapa untuk bertanya hal apa-apa sahaja pada mereka.nak tanya apa? senyum ok laaa.

                    ok,gua ada rasa ingin tahu apa itu seni.kadang-kadang gua lari dan panjat nak tahu apa yang dipersembah,okay.mereka awesome.idealis..gua tengok pun rasa happy.mereka semua layak disitu.kami teruskan cara kami,tengok mana yang membeli bayar,dan juga melihat belah.banyak benda terjadi.ok,senyum.masih boleh terima.pengalaman bertambah.tetap gembira!

                    semalam juga seperti syok sendiri,mereka lebih suka snap klik klik apa yang kami pamerkan.termasuk wajah ini.mungkin itulah nama seni,tak ada beza.asal benda itu boleh ditangkap.jalan....terima kasih yang tangkap muka kami,terima kasih organizer.insyaallah,kami redah lagi!



perkenalkan,lelaki tanpa apa-apa disaku.






sergio pizzorno,from leicester.












No comments:

Post a Comment