Monday 9 May 2011

all great artists are communists! part 1.



   petikan english tu,bukan gua reka.tapi diego rivera(betul salah,maaf).gua dah terangkan awal-awal lagi.english gua amat teruk.sangat busuk dan terlalu sukar nak diperkatakan.gua contoh anak bandar yang tak menerapkan slanga english rojak dalam bahasa pertuturan.dan gua generasi akhir bebudak sekolah yang tak menggunakan ppsmi.tapi budak sebaya gua semua amik langkah sendiri dengan cuba belajar dan praktikkan.berbanding dengan gua,gua tak ada usaha langung nak maju setapak.ke depan dan ikut wawasan 2020 ciptaan madey..
   
   ikutkan,gua lelaki yang ketinggalan sikit dalam teknologi.gua kurang peka tentang trend,slanga,movie or apa-apa culture yang baru.gua lambat ambil tahu.budak-budak bawah umur gua semua dah power.gua baru perasan benda tu style terkini.jadi gua boleh dikatakan golongan konservatif gak. peredaran masa remaja gua.gua banyak terarah atau lebih sopannya.kiblat culture gua kearah jalur union jack.gua banyak dukung influence dari sana.jujur,masa tu tokoh dari sana lagi ramai gua kenal berbanding tokoh ultranasionalis dekat sini.sekarang ni,kalau cakap brahim ali dari perkasam pun gua kenal dah.gua sangat bodoh sampai boleh tahu greater london,west midlands,yorkshire and the humber,north west england apa semua.berbanding dari gua kaji dan ambil tahu tentang kawasan sungkai,paya jaras,chemor,bukit bendera,atau jajahan yang lain.sampai gua lebih arif mengenai god save the queen dari gua tahu perihal lagu terang bulan

  gua banyak tak ambil peduli hal dalaman.gua lebih agungkan penjajah dari hal pengkhianat bangsa.bodoh kan?

p/s:tengah malam gua sambung,banyak lagi gua tak jelaskan.maghrib dan memanggil...

   

No comments:

Post a Comment