Thursday 26 May 2011





              tau gambar tu tengah buat apa? tu gambar bercuti.pada satu tahun yang lepas.gua lupa tarikhnya.sekarang,gua masih pening.dan teramat pening.gua tak tahu mana nak dapatkan sedikit wang dalam masa terdekat.yup,betul-betul dekat dah tiba masanya.dekat tangan gua,ada rm34.40 sen.secara total selak-selak dari dompet louis vuitton celup ni.jadinya,gua perlukan extra money untuk gua realisasikan hasrat itu.gua bukan sengaja tidur lewat-lewat sejak akhir ini.tapi gua memikir,dengan penuh mendalam.dan rungkai satu persatu.bagaimana caranya gua nak atasi masalah ini.tapi bila nak sampai ke ejakulasinya.gua loser,masih gagal mencari konklusi atasi masalah ini.otak gua tak boleh fikir panjang-panjang.sebab itu gua selalu malas berfikir.paling kuat tiga minit gua fikir,lepas tu mula otak merewang ke mana entah.sekarang baru rasa menyesal.sebab sebelum tidur,gua selalu letak otak dekat tepi katil dengan alasan supaya mudah tidur dan tak perlu memikir sebelum tidur.cabut otak,letak tepi.ambil bantal.baring.terus lelap.settle!.dan sekarang,gua tulis begini.dan ceritakan dekat you all.sampai part ni,gua masih tak dapat jawapan...


p/s :malas fikir,baik nonton 3gp melayu boleh.

No comments:

Post a Comment