Friday 27 May 2011

boleh terangkan,apa itu stress?





bulan 5,sebenarnya kondisi badan gua tak berapa nak stabil.tak cukup rehat,tak  cukup tidur.tak cukup makan macam dulu-dulu.keadaan family agak getir,sejak arwah ateh pergi.beban dekat bahu makin berat.kadang rasa dah tak terdaya.nak angkat  bendera putih tulis im a loser.terlalu letih,ketara tampak pada bulan ini.bertambaha-tambah dalam akhir penghujung.duit memang macam air.gua tak perasaan time bila poket tebal,dan time bila poket dah nipis.dah 3 bulan gua pakai sos topup.dan dalm 3 bulan,tak sampai 6 kali gua beli topup.next week,pengembaraan lain pula.tapi masalah tak settle.dekat facebook punya status tu.siapa yang jadi kawan gua.cukup percaya 40% je gua sembang.yang lain semua bohong.orait! dengan semua orang gua tak pernah jujur..ok,clear everyone? gua selalu borak best dekat facebook.gua ada split personality barangkali.atau kebarangkalian,apa gua cakap.gua sendiri lupa.tak tahu,nak gambarkan situasi begini sebenarnya buatkan gua sepert dalam halusinasi ataupun memang gua meroyan.mungkin tekanan,kehilangan,kekurangan duit,tanggungan.buat gua sedikit stress.oh okay.setelah 22 tahun,baru gua tau macam mana kena stress!

No comments:

Post a Comment