Monday, 23 May 2011

wanita rockabilly.




         susah nak bohong hati,kalau cukup lama tidak berdua.sunyi tu ada.mesti ada!,jika jasad ni separuh binatang pun.terbukti...amalan selak dan tebuk akan terjadi juga.sampai bila tangan ini perlu berbakti untuk lempiaskan amarah? sesekali,dan setiap detik.teringin juga tangan halus lain mengoncangkan.memilih? salah satu faktor harus diakui.bila umur makin meningkat,perasaan benci berlainan jantina semasa era seluar hijau tiap-tiap pagi dah makin terhakis.celaka mana hasut simbah clorox dalam hati ni.

           ok,zaman sekolah gua.memang tak ada atau terfikir wanita.im fulltime gayish.hidup untuk ketawa je.gaya? memang tiada.sebab hidup masa tu,memang tak pernah terfikir untuk rasa berdua.padahal.umur 14 hingga 17 la dikatakan era cinta babi.ya babi.sebabnya.jarang bila clash.boleh jadi kawan.so macam haram nak bertegur sapa kembali.jadi masa itu,wanita bagi gua adalah gender atau satu alat untuk buat ketawa hari-hari.of course,rindu zaman tarik tudung,slap sekali sambil genggam beberapa saat punggung budak perempuan,kahak dari tingkat atas ke bawah masa mereka duk bersidar di koridor.curi bra,curi panties lepas tu bakar.tarik kerusi masa nak duduk,bentes kaki bagi tersadung,baling tembikai dan ikan jacket masa dekat dewan makan.selak kain pelikat and then tayang bontot dekat perempuan yang balik surau.tu semua bagi gua.memang rasa best sangat! boleh teringat balik dan ketawa terbahak-bahak.tapi,jujur gua cakap.bukan nafsu yang gua fikirkan atas perbuatan tu.tapi masa tu,rasa seronok.mungkin kalau gua still dengan habit tu lagi.memang akan didakwa atas gangguan seksual la kan...

              orait,tak nak bohong pada kalian yang baca.gua ada rasa suka pada perempuan.benda horny tu muncul masa tingkatan 2.tapi,sebab ego yang tinggi.semua tu tempis dengan tenang.zaman sekolah,memang tak ada rasa cinta.kecuali,di pertengahan tingkatan 5..ujian boleh kata berat.gua suka perempuan.tapi gua pendam.dari kecik bawak ke besar.cuma form 5.gua kena ngurat! power tak? boleh bangga diri jap tak? boleh tuju lagu tak kat orang-orang yang suka gua masa tu?  apa yang perempuan pandang dekat gua pun,gua masih blur sampai sekarang.dulu mungkin boleh terima,badan sedap lagi.fit!.macam sudin bujang lapok.sekarang apa pun tak boleh.

             cinta datang dan go.tak kembali.sepanjang benda pasal hati bersama ini.hanya sekali gua mintak putus.(maaf siapa orang tu,saya dah jelaskan.dan awak sekarang bahagia.syukur!).yang lain,semua kena tinggal.berapa kali ea bercinta? tak ingat.cuma nak ucap,terima kasih sangat-sangat pada yang berkenaan.sebab kering betul mampu bersama gua dan pernah cakap saya cintakan awak.terima kasih.setiap dari kalian.ada memori,walau sebenarnya lebih kepada luaran pada masa itu.tapi cukup buat ketawa.ok la kan.janji gua pernah rasa berpasangan,kira orait ler tuu.pasal kena tinggal,dulu masa zaman jiwa macam munafik.memang asyik blame orang.tapi sekarang.sudah boleh terima kenyataan.better salahkan diri sendiri dari menyalahkan orang lain.dulu saya ni teruk,memang patut kena tinggal.tu hakikat.ketika tu,cinta pada yang kuasa pun tak terjaga.inikan sesama manusia.lebih baik cari konklusi dan tingkatkan lagi cara berhubungan.itu seeloknya dari terus merintih dan menyesal pada kehilangan.kita tak mampu jadi cukup sempurna dimata sesiapa,jadi terbaik dan terlalu mencintai.sebab kita tidak cukup kamil.keliling kita ada cabaran.cinta tu sendiri cabaran.kalau cinta tu mudah.tak cool la kan?

               dan,perangai kemaluan amat tebal dalam mengurat depan-depan memang sukar nak hilang.gua runsing.memang tak mampu ubah.gua pandai bagi tips dekat orang,ajar dan nasihat.tapi gua sendiri seorang loser.betul kata orang.orang yang pandai cakap,selalunya adalah golongan bangang dari yang pandai buat.ok! boleh tepek dekat muka gua benda begini.hakikat yang gua tak tahu dari mana datangnya menatang bertegur sapa tak reti ni.gua cuma sekolah lelaki pada darjah satu sampai tiga saja.yg lain dah masuk sekolah campur.takkan sifat tu tak boleh hilang.celaka la hai kulu! persekitaran dan cara gua membesar? boleh ke jadikan tu sebagai alasan? zzzz.......





p/s:kepada bekas-bekas kekasih.terima kasih kalian! ajar selok belok berhubungan.insyaallah,rasa sayang  ini tidak akan luput sampai mati.gua doakan semoga bahagia ya masing-masing dengan lelaki yang ditentu oleh yang maha esa.amin.....


               

1 comment: