Tuesday, 24 May 2011

kerandut mencari jalan pulang.







                 susah,kadang agak aneh.bila tiba waktunya.jadi tak tenteram.umpama rokok,sukar nak hilangkan ketagihannya.macam ganja,tak ambil tak buat gigil.tapi jadi rindu..kenapa ea?

                  pelik.kenapa benda itu nikmat? kenapa nikmat tak dekat benda lain? macam potong bunga depan halaman,rasa nikmat je.baiki motor tengah jalan masa rosak.still rasa sedap je.kenapa? kenapa perlu ada  teknik dan cara mengoncang pula? aishh.makin aneh,kenapa kena libatkan orang? kenapa kena puaskan orang? kenapa kita kena kayuh? kena kita kena sorong? kena kita perlu tertonggeng terbalik? kenapa kita perlu bunyi ahhhh.asal? bunyi cam lain tak boleh buat? kenapa kena peluk-peluk? makin memeningkan.kenapa kena kencing dekat situ? kenapa tak pergi tandas? kan kan kan. musykil,kalaulah masa tengah menjilat.terkentut ataupun terbunyi angin.apa gamaknya reaksi kita.
pelik kan?  tapi tu yang kita suka.....












p/s:ini  persoalan yang  gua ajukan kat kawan-kawan.semasa pertama kali tengok porno masa darjah 5! 

3 comments:

  1. ahahahahahk! terbaik wok!

    ReplyDelete
  2. okayy , ini kelaka mcm gampangssss . HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. perempuan, memang suka perhati secara jauh hal seksualiti ni.tapi sebenarnya cukup suka benda-benda begini. ;p

    ReplyDelete