Saturday 2 July 2011

masa aku bercinta.

                      ketika aku pernah bercinta dulu.aku seorang yang main langgar.aku tak ikut style dan cara orang bercinta.tapi aku cipta dengan cara sendiri.aku langgar tatasusila dan hukum bercinta.orang-orang keliling aku kata aku merepek.tapi aku tak peduli.aku hentam je cara aku.sampai satu tahap.orang-orang yang aku cintai pun tinggalkan aku.dorang dah tak daya nak berenang sama-sama dan lemas berpaut bersama.aku terkontang-kanting.tapi aku putus cinta.aku tak sama macam anda-anda semua.tak ada mood,rasa menusuk-menusuk yang mendalam.hilang selera makan dan apa semua.aku putus cinta,aku makin gemuk adalah.putus terpisah hidup atau mati pun.aku yang hidup kena makan juga lah.tak kisah la masa tengah makan air mata aku jatuh menitik sebab aku tengah melantak makanan kegemaran orang-orang yang aku cintai tu.makan tetap makan!.

                       masa aku bercinta.aku tak pernah cukup wang.yelah,aku tak ada kemudahan lagi cam aku ada sekarang.telefon 3310 tu je la pengerat hubungan kami.itulah tempat kami berborak,itulah tempat menaip panjang-panjang ayat cinta.itulah tempat phone sex.apa sajalah,memang aku guna telefon bimbit untuk aku bersama dengan tersayang.masa zaman bercinta.aku jumpa kekasih sebulan sekali je.walaupun masing-masing duduk satu negeri.bukan apa.bila sehari jumpa tu.itulah masa yang aku gunakan sepenuhnya sebagai lelaki untuk jadi paling romantik.aku spend betul-betul untuk kami.off handset tak nak bagi membe ganggu.tak pun sengaja tinggal telefon kat rumah.itu yang bila berjanji nak jumpa mana-mana selalu cam disaster .sebab aku mengada-ngada tinggal hp dekat rumah,kena pakai public nak contact.masa bercinta,dorang nak rasa makan berdua dengan tengok wayang.sebab aku tak mampu lagi nak capai tahap basic dating begitu.masa tu aku tak ada jimmy(lagenda 125 limited) .kena naik train nak jumpa kekasih.sebelum nak sampai naik train.kena bergasak dengan bangla,indo burma pe semua nak naik metrobus..dekat situ kos nak jumpa kekasih dah meningkat.aku tak ingat kisah-kisah tu lagi.sebab semuanya memang tak best.yang best biar orang yang pernah aku sentuh hati dia simpan kenangan tu.

            waktu aku tak ada duit langsung nak payung kekasih(sebab selalu dan terlalu sentiasa mereka yang payung).jadi aku amik inisiatif,aku belajar masak dengan ibu.aku tekad,tiap kali dating aku bawak bekal je.air tangan aku sendiri.dengan satu botol air mineral besar.settle! kekasih pun boleh terima.aku rasa lega.. part nak tengok wayang,dia belanja.mungkin sebab nak fair and square.celaka apa punya loser..tapi sayang,makin lama makin retak.semua hilang...

              sekarang,setakat bagi janji dan hati tidak mencukupi.aku malu kalau aku nak mengurat anak orang.aku cuma ada dua benda tu je.aku hold dulu benda-benda ni.kumpul aset perlahan-lahan.nafsu? aku kepit bantal kat gading buat aksi sorong tarik.aku inzal sorang-sorang .settle!


             

           p/s : andai siapa yang lepas ni tersangkut dengan aku.jangan gelak bila kita dating aku bawak
                    bekal.kahkahkahkahkahkah...

           

No comments:

Post a Comment