Monday 31 October 2011

aku dan tuhan.


1/11/11



mungkin tuhan tidak izinkan aku untuk  berada di mana-mana hati gadis yang aku suka/cintai.
mungkin tuhan tidak berkenan dan restu dengan siapa aku ingin bercanda.
mungkin tuhan menguji aku seberapa lama aku mampu bersabar tanpa cinta sesama manusia.
mungkin tuhan sudah tulis siapa akan aku miliki nanti



sebenarnya,tuhan suruh aku cari kerja bagus-bagus dulu,senangkan semua orang keliling aku.tuhan suruh aku capai cita-cita dulu.tuhan suruh aku berfikir untuk lebih matang dan 
tuhan  cuma mahu aku tidak terburu-buru.itu sebetulnya..


aku ok,selalu kena tolak hati bila aku dah lamar tu perkara biasa.tak ada yang luar biasa.cuma,life aku agak boring untuk 3 bulan ni.tunggu aku dah sibuk,memang tip top balik dah.duit dah kukuh,aku pun tak cari perempuan.aku cari impian aku dulu.haha,aku tak ada duit.aku selalu fikir perempuan,bila aku ada duit.aku tak teringin dengan perempuan! 


pelik kan?





“sebuah tawa : suatu tanda kebebasan, suatu petunjuk kembalinya sifat human.” 
― Goenawan MohamadCatatan Pinggir 2

No comments:

Post a Comment