Saturday 22 October 2011

how to be a rocker.


sebagai seorang rocker yang bertauliah(pemegang sarjana knowledge basic rock n' roll).adalah menjadi tanggungjawab saya untuk memperingatkan kepada semua mat-mat rocker yang ada di kuala lumpur ni,supaya kita sentiasa saling tolong menolong dan mengambil berat antara satu sama lain.

seperti sedia maklum,scene di kuala lumpur ini sangat caca marba.tak ada yang betul-betul rocker di kuala lumpur sejak akhir-akhir ni.sebagai seorang yang prihatin,saya amat mengharapkan agar rocker-rocker kental yang masih berjuang di bandar ini,terus menerus aktif dalam scene kita.geng kita tak ramai,kl ni cam shitty,entah apa-apa org yang ada.kejap itu,kejap ini.trendy wanker!.saya betul-betul mengharap agar kita berpegang teguh dan terus sentiasa berwawasan dalam memastikan arena rocker tanah air tidak akan berkubur dan layu.kita kena giatkan kempen kita dan menghapuskan anasir-anasir mainstream yang tak masuk akal.sudah tiba masa,kita silent rocker ni tampil kedepan untuk menentang puak-puak lalang ini.

masing-masing sedia maklum,ramai yang tak cukup mengerti akan maksud rocker.disini,saya akan menerangkan seberapa yang ringkas(dalam erti kata lain,copy paste benda basic) bagaimana seorang anak muda bercita-cita untuk meneruskan legasi perjuangan saya.step dia mudah,kita boleh follow slow-slow.ni saya copy je.korang tengok la dan gayakan sendiri ye.








# gua cadang nak buat HIMPUN, target dalam 2 3 orang lepak kitaro ngeteh.




No comments:

Post a Comment