Saturday 8 January 2011

memang junky hendaknya





susah nak memahami aku sehendaknya,atau melihat rupaku dengan telus tanpa kanta membulat riaknya.sedangkan gaya dan segak ini pun makhluk berakal kurang mengerti,inikan pula tutur lincah kata-kata aku. aku dah bilang,aku ni ABNORMAL .kurang sahsiah untuk ditatap.dan selalu aku menulis,orang susah nak menerimanya atau membaca.
              aku menulis dalam bahasa melayu kerendahan diri
bukan tak nak tulis dalam bahasa inggeris walaupun almari aku ada 2 4 6 pasang baju ben  sherman brit flag.tapi aku mahir dan ikut seruan gomen bahawa gunakanlah bahasa kebangsaan.rakyat menderita,kapitalis makin kaya.mungkin cara ini lebih selesa bagi aku dan orang kampung yang sudi lihat aku.(getah dah naik harga).dan jelik pelik tingkah aku kadang-kadang tanda protes aku kat anak muda bahawa cara kita,gerak kita susur jalur jebat tuah salasilahnya..jangan takut dengan penjara dunia jika kesedaran itu kita rasa,biar pilih derita dunia untuk dipeluk yang esa masa mengadapNYA.jadi,kepada mereka-mereka sekalian pakat majoritinya.luar dan dalam gaya tidak sama.bagi kebebasan untuk orang itu meluahkan apa saja cara tanpa membabitkan tangan-tangan ghaib yang menyuruh kita.



*cara kita tak sama,aku keras luaran.madah berinspirasikan kehidupan.rock n roll itu
  art

No comments:

Post a Comment