Saturday 26 February 2011

ahad bagi gua.



                        ahad hari rehat.boleh bangun lewat.tak tergesa-gesa bangun baca paper.tenang,ahad pagi selalunya boleh buatkan kita tersenyum berbanding isnin pagi.gua macam biasa,hari ahad gua tetap rilek.tanpa aktiviti cam artis.tak tergesa-gesa pergi mana.sebab gua tak tahu nak g mana.gua xde kekasih.jadi hari ahad takde dating,xde wayang dan buat wayang..duduk rumah,layan kartun pagi ahad.hirup secawan teh.renggangkan sikit badan.sampai masa,masuk tidur balik.buat macam hari biasa..tiada apa-apa.itu life gua hujung minggu.gig? dah tak tau nak tengok gig apa.. gua rasa,mungkin tak cukup bernas cadangan ni.FAM dan segala sultan bola leh la cadangkan buat buat match liga super pagi ahad..untuk beberapa jadual.sesekali buat la game siang.tengok macam epl.ada game sabtu,ada game ahad.siang dan malam pun ada match.baru lah pelbagai..takde la orang cam gua.yang tiada aktiviti dan awek mengisi masa terbuang..boleh la jugak gua berpeluh dari tersejuk dalam bilik.gua memang jarang buat aktiviti kadang2 dengan kawan2.sebab kawan2 dah susun masa untuk keluarga dan yang tercinta.jadi apa yang kitorang plan hari ahad.memang haramjadah nak terjadi benda uh..selalu misi gagal.teman awek la,seminggu tak jumpa la,ada kenduri kawin la,gathering keluarga la.alasan klise dan buat gua angguk kata okay.takde sebab nak terasa hati sebab masing-masing dah besor.biasalah.. nak jaga hati ramai,kena pandai la bahagi-bahagi masa.macam gua yang terlebih masa ahad amnya.memang rilek.. sambil gentel-gentel cagu..mungkin kena buat aktiviti persendirian macam dulu.pergi klcc baca buku dan usha type body awek.terisi sikit masa gua...nak menyelam usha bundle pun xde kaki.(termasuk duit) apa-apa pun.gua sentiasa free hari ahad...nak ajak bersembang,ngeteh atau pelbagai lagi aktiviti yang sihat.gua sedia untuk keluar... heeeeeeeeee :)

No comments:

Post a Comment