Wednesday 2 March 2011

cubit betis garu bontot.




                          gua pernah bercita-cita nak jadi hero.gua nak jadi pujaan mamat rocker,gua nak bukak studio gua sendiri.bukan dengan harga kadaran mencekik.tapi ikut harga middle class.semua budak rocker leh guna.dalam studio uh,macam-macam poster yang rebel gua bubuh.gua hias ikut selera golongan cam kami.ada ruang sikit.. gua adjust roboh sana,pecah sana.build sikit2.gua buat cam hall.. boleh buat gig. untuk rocker je.yang ada soul.. ganas-ganas xleh.nanti sound pecah.gua bajet pun terhad.nak tukar sound amp ke pe semua nak keluar modal lagi.biar chill..kawan-kawan leh datang,lepak sambil se-wine sekali sekala.gua nak suasana yang klasik..siap ada jukebox yang cam video klip the strokes uh.sebab gua suka foosball.gua akan beli table foosball yang 2nd hand pun jadi la..biar meletup2 bola uh terbang.

                          bila dah ada studio.mesti gatal-gatal gak nak jadikan tempat record sekali kan.so ada lebih wang,gua buat perlahan-lahan.mana tau,CGBG gua pas ni leh jadi tempat naungan syarikat rakaman untuk rock n roll..gua pun alang-alang leh jadi manager..ehem,rasa cool jugak.gua suka jadi hero untuk belakang tabir je.nak tonjol depan-depan.bakat xde,rupa pe ntah lagi. jadi gua main belakang tabir je..walau gua jalan selalu perut yang dahulu ke depan.yang penting,scene naik..budak-budak pun faham n ada attitude tersendiri..sebab gua tengok,dak2 rocker kurang.ada pun campur-campur.hentam je...kalau nak tukar,baik jadi casuals football.. lagi bagus..gua tengok new comer metal2  ngan hardcore pun junior muka jambu2..xnampak ganas eh...letak 20 piercing pun gua tengok tak gerun..selalu gua dh gerun orang tindik2 ni.sebab muka masing2 comel..2 la salah satu nye kot...ah,biar laa.. gua nak talk cock hal CGBG gua je...nanti pasti.. gua akan jadi hero! walau amik masa sikit...

No comments:

Post a Comment